YIPPIE !!!!!!!



Livet snurrar på och vi gör så gott vi kan för att hänga med i svängarna... I fredags Besiktigades huset vi köpt och där fanns inget att anmärka på så nu börjar vår nedräkning på allvar.... Den 30 april skrivs dom sista papperna under sen får vi nycklarna till VÅRT hus.. hi hi

Det skall bli otroligt skönt att äntligen få lämna Landskrona bakom mig och flytta till min gamla hemby.. Hoppas att alla i familjen kommer att trivas med förändringen det innebär...

Jag har jobbat tre utav fyra möjliga helger under februarimånad och det känner jag mig väldigt nöjd med.. Jag har dessutom varit ganska flitig med mitt pluggande och har skickat in en del uppgifter som jag väntar svar på....

På måndag börjar jag på min praktikplats på lunds lasaretts Hematologiavdelning, det skall bli både roligt och intressant att få en inblick i hur dom jobbar och vad jobbet som undersköterska på den avdelningen innebär!

Ovanpå allt annat så har jag börjat att arbeta med Partylite och är hemma hos olika personer på visningar några kvällar/helger i månaden för att genomföra båda hand och fot-spabehandlingar och samtidigt visa våra underbara heminredningsprodukter.... Detta är ett fantastiskt roligt jobb som jag hoppas att jag kan hålla på med en lååång tid framöver...

Jag och min "gamla" väninna Jenny har varit på ett väldigt välbehövligt tandläkarbesök hos en helt underbar tandläkare som jag varmt kan rekommendera till alla som har minsta lilla skräck för att gå till tandläkaren.. Jag och jenny skall fortsätta gå hos honom och får båda vår "dom" den 9 mars.. då han har räknat ut hur mycket det kommer att kosta för oss att få hela fina tänder i våra munnar... jag hoppas att det inte kommer att ruinera mig totalt för jag vill verkligen prioritera mina tänder nu så att jag har all möjlighet att äta alla olika sorters mat utan problem!!

Barnen har haft sportlov denna veckan och vi såg fram emot en lugn och skön vecka utan en massa måsten.. men ack vad vi bedrog oss.. först blev Anton dålig i kräksjuka och feber.... sen blev Bianca störtförkyld och febrig... vilket hon fortfarande är.... så hon är hos mormor och sover över hela helgen eftersom både jag och janne jobbar natt i helgen..

Sabine har haft ett helt gäng kompisar hemma under veckans gång och det har varit både roligt och givande.. hi hi  Helt underbara ungdomar har vi haft glädjen att träffa under veckan...

John har till uppgift att hålla ett öga på dom under de nätter som jag och janne jobbar ioch än så länge har han skött det bra... Hans ena råtta dog i torsdags så nu har han bara Balls kvar...

På det stora hela måsta jag ändå säga att trots alla motgångar så har det varit en mycket trevlig vecka!!

/Catrine

Kommentarer
Postat av: Åsa

härligt härligt men nu måste du ju bara berätta vart huset finns?? o vart finns denne tandläkare tro?

2010-02-28 @ 08:34:03
URL: http://www.metrobloggen.se/manicsundance
Postat av: Catrine

Huset finns på brunnsgatan 23 i svalöv... tandläkaren finns hos landskronatandläkarna vid folkets hus....

2010-02-28 @ 17:27:30
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0