FREDAGEN DEN 13 NOVEMBER 2009!!!!

Idag är det så dags för mig och Jenny att åka iväg på lite avkoppling utan barn och män. Vi  skall snart bege oss till tåget för avfärd mot lund. Där skall vi byta tåg för vidare färd till Karlskrona.
När vi nått fram dit skall vi strosa på stan ett par timmar och passa på att få något i magarna.
närmre kvällen beger vi oss till terminalen där vårt kryssningsfartyg ligger och väntar för att ta oss med på en spa kryssning till polen. vi skall njuta av lugnet, behandlingarna och ett fantastiskt Julbord!!! Vi skall avnjuta ett flertal olika behandlingar och skall umgås på tu man hand för omväxlings skull.

Jag önskar er alla en underbar helg!!

Jag uppdaterar denna blogg när jag åter kommit hem.


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

CATRINE                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0