Dags att börja blogga igen???








Hej allihop!

Nu har det gått några månader och livet har rullat på... mycket har hunnit hända och då menar jag både bra och dåliga saker... Bianca går på dagis och trivs superbra där.. tyärr har hon fått kraftigt eksem och problem med allergi och astma..hon tål inte hundar och katter, parfymerat tvål, tvättmedel och sköljmedel...m.m

Därför har vi tvingats göra oss av med vår hund och våra katter... numera har vi enbart en sköldpadda som husdjur i den här familjen.

anton går i skolan och det funkar bra.. han har dessutom fått sitt influensavaccin eftersom att han tillhör Aiskgruppen så fick han sitt så fort det kom in i vårt land.

Sabine går också i skolan och det funkar superbra. hon går sista året på högstadiet och skall snart välja inriktning på gymnasiet... hon var i egypten för ett par veckor sen och kom hem som en brun chokladkaka.. förra veckan fick hon sitt influensavaccin som hon valt på egen hand att ta.

John går första året på allvar gullstand gymnasiet och läser teknik/data...dessutom har han äntligen fått klart sina diagnoser efter lång och jobbig väntan..det underlättar för hans egen del nu när han vet vad som är "fel"  Han skall till tyskland i december på ett studentutbytesprojekt.. vilket säkerligen kommer föra med sig en massa nyttiga erfarenheter..

Janne skall börja jobba 5- skift i december och det kan man ju tycka är lite si och så men man får vara glad så länge man har ett fast jobb...

Jag går i skolan i svalöv och pluggar mycket på distans och det var jag absolut inte inställd på när skolan startade i augusti men nu tycker jag inte att det har så stor betydelse för det går bra på detta sättet med..

På fredag åker jag och Jenny på en spakryssning och det ser jag fram emot enormt mycket.. skall bli helt underbart att bli ompysslad och stylad.. Jag har varit på en sån här kryssning en gång tidigare och då var det med min underbara mamma och stora syster..

Just för tillfället är jag anlitad som bröllopsplanerare med allt vad det bär med sig... Underbart roligt att få fixa någon annans bröllop och göra det med bravur!!

Strax skall jag genomgå en total makeover for mothers och det s§kall bli en underbar upplevelse....

foto kommer kanske lite senare om jag orkar och hinner innan jag skall slänga mig i säng och sova ett par timmar innan jag skall bege mig till skolan imorgon..

Ni får alla ha en underbar vecka så hörs vi snart igen!!!

Kramar
Catrine                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0