Fredagen den 26 juni 2009!

Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite eftersom at tdet var ett tag sen jag skrev senast!

Jag har avslutat min assistansutbildning på Sundsgårdens Folkhögskola och fått jobb i Helsingborgs stad som just personlig assistent hos en underbar brukare.

John har slutat på Svalövs gymnasiums transportlinje för att till hösten gå på Allvar Gullstrand gymnasiet.

Sabine har slutat åttan med underbara betyg och fortsätter till hösten sista året på högstadiet.

Anton har slutat tvåan för att  till hösten fortsätta i trean.

Bianca har gått en termin på bronsängens förskola och skall till hösten börja på vattentornets förskola.

Janne jobbar ett par veckor till sen skall han ha semester och efter semestern skall han tillbaka till jobbet.

Katten Oscar har flyttat hem till min lillasyster.

Katterna Pärlan och Cleo har flyttat till katthimmeln.

Kattungarna har flyttat till sina nya hem.

Hunden Theo bor numera i Luleå på en lantgård där han lever som en prins.

Hunden Rex bor kvar hos oss.

Jag fick idag besked på att jag ahr kommit in på omvårdnadsprogrammet i Svalöv med början den 17 augusti-2009 och det skall bli riktigt roligt. Ser verkligen fram emot att få studera igen till hösten..

Idag skall vi ha en grillfest på gården tillsammans med våra grannar och det skall bli riktigt trevligt!

Nu skriver jag inte mer för idag utan återkommer en annan dag istället!

Ha en underbar sommar mina vänner!!!!

Kram Catrine

Kommentarer
Postat av: Anna

ja det var riktigt underbart inne på ven! :)



Så roligt att du kom in på skolan i svalöv. Grattis!



Hoppas allt är bra annars med hela familjen!! =)

KRAMAR

2009-07-03 @ 09:44:37
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja denna sommaren har varit riktigt ljuvlig! Bara kunnat spendera en massa tid med moa! :) Går de bra på ditt jobb då?, trivs du och så?? Snart börjar du skolan igen ju. ser du framemot det eller?? Kramen

2009-07-31 @ 15:48:41
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Anna

Inom service. tänkte välja handel faktiskt. det är en kurs på 12 veckor.. men praktik 3 dagar i veckan.. blir nog bra,. hoppas ja iaf :) hur går de för dig i skolan ? kramen

2009-09-30 @ 23:53:46
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0