Rastlös och Irriterad!!!

Ja så här kan det gå när inte haspen är på!

Nej, skämt å sido... jag har inte varit mig själv dom senaste dagarna. Har ett hem som står på ändar och bara väntar på att jag skall göra vid överallt... men som sagt så har jag inte varit mig själv och har nästan slut på energi... Vill bara få ordning överallt här hemma så att vi kan byta rum och börja tapetsera och måla till sabine...

Jag har gett mig faan på att jag skall slänga vrenda en pryl som inte har en bestämd plats i vårt hem eftersom att jag inte hinner, orkar och vill springa runt överallt och plocka grejor... Här skall bli så fint som jag vill ha det... och lättstädat skall det vara för annars orkar man inte med att hålla det fint alltid..

Nu sitter jag är och knåpar ihop en blogg för att jag itne kan somna fastän att jag borde sovit för länge sen.... skall ju trots allt agera flytthjälp imorgon bitti klockan 07.30.... (dom är uppe och väcker tuppen)


Saknar min lilla asylkines som sprungit bort och blivit kidnappad......(lämna tillbaka henne NU).....<3

Har blivit snörvlig och har ett huvud som värker enormt... men det får jag låta bli att bry mig om eftersom att jag skall vara flitig som en arbetsmyra och hjälpa syrran och hennes familj att flytta... och sen när jag kommer hem skall jag fortsätta här hemma så att jag blir klar någon gång...

Ha en underbar helg och gör allt som jag itne komemr att göra!!!!!

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

CATRINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0