Life really Sucks in this House!!!!

Angry Me!!!!


I have to say that I am very diaspointed at the moment.. I was washing our clothes in the machine and what happens? I can tell you... tha machine decides to give up and stop washing... Ha Ha ha.. very funny you may say.. But iI can´t help that my body decides to panic.... I had decided that I should be cleaning the whole house inclusive all the clothes.... So I had to change my planning... Said and done... I am washing in the kitchen and I have been hanging up clothes in our livingroom.... now I am a bit angry and sad.. I sit here by my laptop and are to sad to go to sleep...

Please Help me to get happy again!!!


Jag har fått för mig att allt här hemam skall vara på ett visst sätt och om det nu inte är så som jag har fått för mig att det skall vara så ändrar jag på det så mycket jag kan för att få det som jag vill ha det...

Jag trivs jättebra med min gubbe, barnen och våran lilla asylkines( som tråkigt nog bestämt sig för att lämna oss).

Kommer att sakna dig Malin och hoppas att du kommer ner och hälsar på oss efter att du bott in dig i oskarshamn... Anna skall hålla avskedsfest för dig hemam hos sig om lite mer än 16 timmar och det skall bli trevligt även om anledningen till festen inte är lika kul....Snyft...snyft..

Här händer framsteg varje dag och det är skönt att se att här snart der ut som ett trevligt bebott hem istället för ett hem med en miljon för många saker liggande lite varstans.....

Jag har varit hemma tisdag, onsdag, torsdag och snart fredag med från skolan på grund av att jhag har enormt ont i huvudet,,, det trycker och spränger på samma gång... jag ahr fått rinnsnuva och känner mig allmänt frusen och ön i hela kroppen... skall försöka ta det lite lugnt trots att jag har en miljon saker att göra.. skall till att börja med se till att stoppa i mig en diklofenak T och en panodil och sen bädda ner mig i sängen och hoppas att jag somnar snabbt..

När jag vaknar skall jag se till att hänga upp tvätten och starta en ny maskin så jag hinenr få undan all tvätt.. sen återstår det att se vad jag orkar att göra...

Ni får alla ha en fantastiskt  trevlig helg!

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!!

CATRINE





Kommentarer
Postat av: Annie

Vackra du. <3

2009-06-20 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0