Bröllopet den 28/11-2009

Min lillasyster Jessica och hennes man hade bokat denna dag till sitt bröllop och jag var ombedd att arrangera allt åt dem. Detta innebar för deras del att dom inte hade en blekaste aning om hur deras bröllopsfest kom att se ut och ej heller hade dom en naing om hur blommorna eller tårtan skulle se ut.
Jag hade valt allt till dom ochh organiserat hela dagen åt dem för att de skulle kunna koncentrera sig på att bara bli klädda och komma i tid till kyrkan. allt annat ansvarade jag för. Personligen anser jag att jag klarade min uppgift med betyget MVG. Jag vill rikta ett stort tack till min mamma och Chrille som hjälpte mig med det jag vill ha hjälp med.

Hela arrangemanget gjorde jag i färgerna rött, vitt, grönt och guld. det blev ett mycket festligt och väldigt uppskattat av både brudpar och gäster.
Här ser ni brudparet på ett av alla de foton jag tog för att förgylla deras stora dag och göra den minnesvärd för dem.


GRATTIS JESSICA & BJÖRN JOHANSSON!


Här kommer en bild av deras bröllopstårta.



nedan följer ett par bilder av själva bordsarrangemangen.


Här satt brudparet under bröllopsmiddagen.


Här ser ni servisen och organzapåsen med godis i som stod vid varje gästs plats.


Detta ljusarrangemang ordnade jag på bordet där maten sedan kom att stå.

Fotograferade gjorde jag massor precis som flera andra.. här skall ni nu få se en bild på alla mina och mina systrars barn.


Här är vår framtid och vår stora stolthet.. barnen!!
Tobias, Emelie,Anton. John, Sabine, Lukas, Bianca och Robert.





Nu orkar jag inte skriva mer för denna gången.


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

CATRINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0