Måndagen den 20 oktober 2008!!!

Här får ni ett litet försmak av Halloween!!!!! 



 Bilden är tagen på halloween 1998!!


I dag är det två månader och fyra dagar till julafton....Nedräkningen har börjat... Detta upplyste en mycket trevlig farbror mig om idag i naturgruppen.

Jag har avverkat lite mer än halva min praktikperiod nu vilket känns bra samtidigt som det känns lite ledsamt att det snart är slut...

Mina handledare på praktiken är två mycket trevliga herrar som har arbetat på stället i 15 respektive 28,5 år... Dom har båda massor av erfarenheter och delar gärna med sig till mig...

Idag fick jag närvara  under en taktil stimulering som utfördes av en assistent till dennes brukare... jag lärde mig massor under min närvaro i taktila rummet...

Fick nöjet att träffa en av författarna till boken "utan dig kan jag inte smaka på snön" idag med... hon delade med sig av sina erfarenheter som assistent till samma brukare i över tio år... hon började jobba som assistent till sin brukare när brukaren gick i skolan och fortsatte sen hos brukaren efter att denne flyttat hemifrån... Verkligen underbart samspel dessa två emellan... Härligt att se..!!!!!

Jag har skrivit dagbok under min praktik men har använt deras riktiga namn i mina anteckningar så när jag renskriver mina anteckningar så skall jag fingera namnen...

Längtar redan till i morgon då jag skall få medverka i en annan aktivitet som jag aldrig hört talas om innan jag hamnade på min praktik...

Nu orkar jag inte skriva mer....... återkommer snart igen!!!

Tjingeling i svingelskogen!!

Catrine

Kommentarer
Postat av: Anna

Så kul att det går så bra för dig på praktiken =) Det går jätte bra för mig också.. Ska dock va där 2 dagar på lovet för jag känner att jag vill träffa min brukare mer då jagvarit sjuk och på fredag är jag ledig.=) hoppas allt är bra med dig annars? Kramis

2008-10-21 @ 21:50:38
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0