Fredagmorgon!!!!

Nu är klockan över midnatt vilket innebär att det redan hunnit bli fredag. Jag skall snart lägga mig och försöka sova några timmar så att jag orkar med skoldagen...Vi går ju sååå länge juh... slutar redan 11.40.. underbart...

På måndag skall vi i klassen ut på praktik där vi skall vara dom kommande två veckorna. Hoppas att alla kommer att trivas på sina praktikplatser. Efter prektiken så har vi höstlov vilket jag ser fram emot eftersom att alla mina barn är hemma också då...

Jag har precis packat väskan inför morgondagen och laddat kaffekokaren så den är redo tills jag stiger upp... sen skall jag koka ett par kannor kaffe till så att det räcker till hela våran klass eftersom att Anna har bakat cheesecake som hon skall bjuda på... Det kommer att bli en underbar fredan i skolan... Hoppas att alla är närvarande för då är det REKORD!!!

Jag har suttit och sammanfattat min grupps arbete inför redovisningen som vi skall göra i morgon inför resten av klassen.

I onsdags spelade Anton handbollsturnering mot andra tvåor i kommunen... Det var roligt att se att han klarar att vara med på sådana aktiviteter efter hans långa sjukdomsperiod... Superduktiga var dom allihopa! Hans klass slutade på en tredje plats vilket gav klassen 300 kronor i prispengar till klasskassan.

Min käre  gubbe är just nu på jobbet eftersom han jobbar natt så kommer han hem lagon för att väcka oss andra som skall upp och iväg till skolorna.. Han skall köra mig och Anna till skolan imorgon eftersom att vi skall ha med oss fikan.... Sen kommer min rara storasyster och hämtar oss när vi slutar för att vi skall slippa släpa alla grejorna på bussen hem...

Sen är det lediga dagar med min familj som gäller... vi skall storstäda..Jipie eller NOT!

Ha en underbar fortsättning på denna veckan!

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN

                                      

                                                                           Catrine

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack hjärtat! :D Hoppas cheesecake:n smakade, och ni får en toppen helg. ;) Pozz <3

2008-10-10 @ 09:31:35
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0